Педагогічне кредо:

Безумовне позитивне ставлення до дитини, опора на позитивне в ній.

Проблема, над якою працюю:

Використання новітніх технологій для розвитку творчої особистості

Мета, над якою працюю:

Навчити учнів думати, розвинути їх здібності так, щоб у майбутньому вони могли використати набуті знання на практиці.

вівторок, 17 листопада 2015 р.

Обдаровані від природи діти з'являються у всі часи і серед всіх народів:
Дазе називали людиною-рахівником. У 15 років він виступав перед публікою.
Боголюбов у 14 років став студентом Академії наук.
Ейлер у 20 років дістав запрошення до Петербурзької Академії наук, у 26 років його обрали ака­деміком.
Гамільтон у 3 роки читав, у 5 років знав три мови, у 10 років став студентом, у 12 років знав 12 мов, у 22 роки став професором.
Фрідман займався наукою у 6 класі.
Грін, навпаки, тільки у 40 років вступив до університету.
Деякі жадібні до знань діти, не маючи можливості здобути світу, були самоучками. Ось деякі факти.
Тарталья через бідність залишив школу, вивчивши абетку тільки до букви К. Потім самостійно опанував грамоту, оволодів латиною і грецькою мовою, математикою. Не маючи паперу для вправ, він свої записи обчислення робив на надгробках одного із затишних кладовищ.
Софі Жермен батьки не дозволяли займатися математикою, якою вона захоплювалась. Софі писала свої виклади таємно ночами під ковдрою.

Еварист Галуа, ще коли був хлопчиком, прочитав першу математичну книжку, що потрапила до його рук, - це була «Геометрія» Лежандра. Прочитав її так, як інші читають роман.

Немає коментарів:

Дописати коментар